ســــــرنــســـــــخــه
ســــــرنــســـــــخــه

ســــــرنــســـــــخــه

از اسباب کشی متنفرررررررم

هیچ آدمی رو در زندگیم ندیدم که به اندازه خودم از "پیچیدگی" متنفر و منزجر باشه :/ اصلاً مغزم توان تحلیل چیزهای پیچیده رو نداره و سلولهای خاکستری مغزم میرن رو حالت استندبای !!! و وقتی که اینجوری میشم، به مرز جنون میرسم :| الان این وضعیتیه که من توی صفحه مدیریت بلاگ اسکایم دارم :/ تنها چیزی که خاک بلاگفا رو با وجود تمام بی احترامی هایی که به حقوق کاربر داره، دامن گیر میکنه، همین سادگی بیش از حد و لعنتیشه ! 

الان مثلاً تو قسمت نظرات بلاگ اسکای، یه گزینه هست "نپذیرفتن" و یه گزینه هست "حذف" ! خب ینی چی آخه ؟!!! یا من از یه نظری خوشم میاد و تاییدش میکنم، یا خصوصیه که عمومیش نمیکنم یا لازمش ندارم که حذفش میکنم ! دیگه نپذیرفتن چه صیغه ایه ؟!!! مثلاً الان آپشن محسوب میشه ؟! یا فقط میخوان من رو به مرز جنون برسونن ؟! :/

کلی هم سعی کردم تنظیماتش رو بالا پایین کنم و چیزای اضافه ش رو حذف کنم که صفحه وبلاگم هرچه بیشتر به حالت قبلش شبیه بشه. کد بلاگ اسکای قالب قبلیم رو هم پیدا کردم ولی هرکاری میکنم نمیتونم اون قالب قبلی رو روی این یکی بندازم :((((

نظرات 14 + ارسال نظر
شیمیست خط خطی سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 12:07 ق.ظ http://chemist-girl.blog.ir

سلام خانوم دکتر خوبی؟
دختر آدرستو با تموم سرورای ارایه دهنده امتحان کردم تا بالاخره اینجا پیدات کردم :)
چرا نمیای بیان بنویسی؟ هم امکاناتش بالاست و هم کار باهاش فوق العاده راحته، امتحان کن خوشت میاد :)
خوشحالم که حالت خوبه :)

سلام. مرسی
چقدر من خوشبختم که خواننده هایی مثل شما دارم

آقای شوژ سه‌شنبه 19 خرداد 1394 ساعت 08:05 ب.ظ http://shoozhtheteacher.blog.ir

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!

به به سلااااااااااااااااااام خوش اومدین

lena جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام مستانه جان
خوبی؟
خوشحالم پیدات کردم :*
حالا شاید به اینجا عادت کردی
نپذیرفتن مال اینه که یه نظرو اشتباهی تایید کردی مثلا یا تایید کردی و بعدا پشیمون شدی، بعد دوباره یه کاری کنی نمایش داده نشه برای همه اما تو داشته باشیش هنوز
پیچیده است یکم ولی من با بلاگ اسکای یه مشکل دیگه دارم اونم اینه که نمیتونی یه بخشی از یه نظرو ادیت کنی
باید یا کلشو تایید کنی یا دوباره خودت اون نظرو کپی کنی برای خودت بفرستی...

سلام عزیزم
خیلی خوش اومدی
عع ! من اصلاً به این نکته توجه نکرده بودم، چه بد :(

حسین جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 04:45 ب.ظ http://http://rahe-bikaran.blogfa.com/

به به سلام ،پ شمام اینجایی
_بلگفا توستالژی بیشتری داره

سلام. به ناچار کوچ کردیم، ایشالا بلاگفا درست بشه برمیگردم سر خونه زندگیم

ایزابل سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 05:20 ب.ظ http://harfhayam70.blog.ir/

سیستم سرویس دهی بلاگ امکاناتش خیلی خوبه... حیف که خواننده های قدیمی رو نداره... وگرنه برگشتن فک کنم اشتباه باشه با این مدیریت و هرروز باید منتظر باشیم که شاید دوباره مطلبامون بپره... کاش دویگه بلاگفارو دوس نداشتم...

راستش من هم اولش بسیار بسیار عصبانی بودم از دست بلاگفا و اینکه اینقدر به کاربر بی اعتنا هستش و هربار یه بلایی سرمون میاره، ولی از طرفی به این فکر کردم که خب سیستمش رایگانه، بدون هیچ هزینه ای این امکانات رو دراختیارمون گذاشته، اونا هم قطعاً دلشون نمیخواد اینجوری بشه، پیش اومده دیگه :(((

Tornado دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 12:22 ق.ظ http://deathofstars.blogfa.com

تاکنون با اقتدار!!! 42 تا پست توی بلاگ اسکای نوشتم تا بلاگفا چشش درآد
و ثابت کنم من می توانم!!!!
ولی همین که درست شد, برمی گردم بلاگفا

باریکلااااااااااااااااا
ایشالا، منم برمیگردم

ایرانی یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 12:48 ب.ظ

بله بله ، درست میشه
قبلن این همه فوحش میدادیم که امکاناتش کم بود حالا به اینجا فوش میدیم امکانات داره ، به نظرم فقط برای وبلاگ نویسی همون سیستم ساده بلاگ فا خیلی خوبه

من هیچ وقت بخاطر کمبود امکانات به بلاگفا فحش ندادم ! همیشه از بابت کد نظرات که گاهی اذیت میکرد و این عدم توجه به حقوق کاربرا بود که بلاگفا رو مستفیض میکردم

ایرانی شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 11:16 ب.ظ

سلام دکتر جان
صبر کن بلاگفا به زودی درست میشه ، خیالت راحت

سلام ایرانی.
مطمنی؟ منبع موثق داری؟

راضیه شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 07:06 ب.ظ

بابا من اوضاعه رو به سامانی داشتم والا !!!
از بعد از مصرف داروهای معده م این بلا سرم اومد زیادم خوردم 5 بسته شد که تو هر بسته 4ورق بود !!!!!

+حدس تو چه مشکلی ستتتتتت ؟؟؟؟؟؟؟

با حدس نمیشه که، باید معاینه بشی

راضیه شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 12:45 ق.ظ http://rahe-bi-payan.blogsky.com

سلام.مستانه درد انقدر بهم فشار آورده که باز مزاحمت شدم وقت و حوصله ی دکتر رفتنم ندارم
یادته معده م خیلی مریض بود؟؟؟رفتم پیش پروفسور فروتن معدمو درمان کردا اما زانوم فلج!!!!!!
بهم 2 بسته رانوور داد خوردم .. چون تو دعوای نتایج کنکور با بابام بودم کلی تاکید کرده بود که یکروز قبل اتمام داروهام برم گوش نکردم و نرفتم و سرخورد دو بسته دیگه خوردم بعد دیدم زانو دردای وحشتناک دارم در حد مادربزرگم که آرتروز داره فهمیدم عوارض رانوور بوده.. دارو رو قطع کردم رفتم پیشش زانوی چپم خوب شده اما کشکک زانوی راستم سمت چپش ینی به سمت داخل پام :دی (آدرس دادنمو تروخدا) خیلییییییییییی درد میکنه هنوز بعد 6 ماه !!!!!!!! بگیر نگیر داره این روزا انقدر بده که نمیتونم رو زمین یا 4 زانو بشینم بنظرت چ بلایی سرش اومده ؟؟؟فلج نشم !!! همین فردا برم ارتوپت یا بعد کنکورم برم؟؟؟ نظری نداری کلا راجع به زانوم؟؟؟

سلام عزیزم
رانوور اگرچه میتونه باعث درد مفاصل بشه اما خیلی عارضه ی شایعی نیست و اینقدر هم شدید نیست. احتمال زیاد یه مشکل دیگه ست، بهتره بری دکتر

راضیه جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 03:30 ب.ظ http://rahe-bi-payan.blogsky.com

خوشحال باش که اگرنباشی چ میتوانیم بکنیم؟؟؟؟ نه واقعن چ کنیم؟؟؟؟؟بلاگفاااااااااا

ایشالا زودتر درست بشه :((

فاطمه جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 01:54 ب.ظ http://windbag.blog.ir

من خواننده ی خاموش بودم
و مرسی که پیدات کردم :دی
سادگیِ لعنتیِ بلگفا مهم ترین چیزیه که دلم براش تنگ میشه
حالا نمیشد سرورو ارتقا ندن ؟!

مرسی از شما که اومدین اینجا
نمیدونم دقیقاً دارن چه .... میکنن :/

ماری جوانا جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 12:30 ق.ظ http://mary-juana.blogfa.com

عزیزممممممممم :-*
ایشالا اون ذلیل مرده درست شه بریم سر خونه زندگیمون!

من چرا دلم نمیاد جای دیگه بنویسم؟ :(

ایشالااااااااااااا
مریم منم اصلاً اینجا به دلم نمیشینه :(

حسنا پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 04:36 ب.ظ

از سال نود وبلاگ مینوشتم تا شهریور پارسال که یهو دیگه حوصله وبلاگ نویسی رو از دست دادم و کلهم اجمعین زدم حذفش کردم.
تازگیا باز دلم برای وبلاگم تنگ شد و اومدم بلاگفا که از نو شروع کنم.هنوز شروع نکرده،بلاگفا پوکید!فکر کنم ایراد از منه…
منم قبلا که بلاگفا هنوز زنده بود،هرکاری میکردم نمیتونستن اسباب کشی کنم به جای دیگه.شاید بلاگفا بازم برگشت،در غیر اونصورت!خوشحالم که اینجا میتونم بخونمت

و من خیلی خیلی خوشحالترم که خواننده هایی دارم که هرجا برم میان و تنهام نمیذارن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد